مصاحبه آرشیو خبر ها
مربیگری در یووه اصلا اسان نیست

مربیگری در یووه اصلا اسان نیست

پرچمدار و اسطوره همیشگی یوونتوس و یوونتوسی ها، الساندرو دل پیرو که با کمپین مشترک اش همراه با قهرمانان تیم قهرمان جهان ایتالیا در جام جهانی 2006 تلاش دارد کمکی در زمینه مهار این ویروس به هموطنان خود برساند.

 

ما بازیکنان آن دوره از جام جهانی یک گروه فعال داریم هدف مان کمک به همدیگر و در جریان و فعال بودن است.

 

کالیفرنیا

 

در کالیفرنیا کمی دیر حرکت کردیم و دیر به فکر مقابله افتادیم، حالا امار واقعا نگران کننده است و به طرز عجیبی بالا می رود، ما هم اینجا در خانه هایمان هستیم و همه جا بسته شده است.

 

رستوران

 

من یک رستوران دارم که ان را بسته ام، سالن های ورزشی، دفاتری که نیاز روزمره به انها نیست همگی بسته هستند، در واقع زندگی تغییر کرده، تنها برای خرید از خانه خارج میشویم، مدارس هم تقریبا تمام ماه اوریل بسته خواهند بود، سوال اصلی همان است که همه می پرسیم بعد چه میشود.

 

سلامت جامعه

 

اولویت برای همه باید سلامتی باشد، سلامت افراد و جامعه. آنها که در المپیک حاضر بودند باید یک سال تحمل کنند و منتظر بمانند تا یکی از مهم ترین رویداد ورزشی زندگی شان را انجام دهند، این تصمیمات سران و مسولین برای همه درست بوده به نظرم معقول است.

 

فوتبال

 

امیدوارم که هیجان و شادی بازی ها بر این مسائل غلبه کند و رقابت ها از سر گرفته شوند، برای بازیکنان فوتبال بازی فوتبال مهم است حالا کمی ترس و استرس وجود دارد اما ورزشکاران از درون قوی هستند و می توانند شرایط را بهتر کنترل کنند و باید از نظر روحی و ذهنی همان طور که در یک رقابت ورزشی اماده هستند باید در این روند و این زمینه نیز اماده و قوی باشند.

 

بهترین تصمیم

 

شرایط اسان نیست، نمی توان به راحتی گفت که رقابت ها چگونه و چطور اغاز خواهند شد، واقعا سخت است. در شرایط کنونی نمی توان گفت که همه چیز اماده است و هیچ مشکلی نیست به هر حال بازیکنان فوتبال خانواده دارند و از سوی دیگر هواداران نیز هستند باید تصمیم درستی گرفته شود. خواندم که برخی بازیکنان اینتر ترجیح دادند که نزد خانواده های شان برگردند به نظرم درست است، در این شرایط نزد خانواده بودن ارزش و اهمیت بالایی دارد. هر چند که خب سفر و پرواز در این شرایط نیز خطر های خود را دارد. هنوز نمی توان راحت نظر داد. شاید رقابت ها بدون تماشاگر از سر گرفته شود.

 

تیم ملی ایتالیا

 

روبروتو مانچینی و تیم ملی ایتالیا می توانند نتایج خوبی بگیرند، او مربی حرفه ای و بزرگی ست که نتایج درخشانی داشته. حالا شرایط اش در تیم ملی کمی سختر خواهد بود به هر حال مربی تیم ملی بودن مسولیت سنگینی ست و اسان نیست.

 

یوونتوس

 

یووه، بستگی دارد از چه زاویه ای بخواهیم در مورد این تیم صحبت کنیم، به امسال و نتایج نگاه کنیم باید بگویم که صدر جدول ایستاده و در لیگ قهرمانان نیز به خوبی تا این مرحله رسیده. به هر حال برای یک مربی زمان نیاز است که به انچه که در یک تیم جدید می خواهد دست یابد. مربیگری در یووه اصلا اسان نیست و بازی و سیستم این تیم به تکنیک و خصوصیت بازیکنان نیز بستگی زیادی دارد. من مطمئن هستم که یووه راه خود را برای یک مبارزه مهم ادامه می دهد و از تلاش خود دست برنخواهد داشت، این باشگاه اینگونه است در این تیم نباید تسلیم شوی و می دانیم که بازی در لیگ و لیگ قهرمانان نشان از سطح بالای یک تیم دارد و امسال نیز مانند سال های قبل شایستگی رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان را نیز دارد.

 

برگامو

 

اتالانتا مانند برگامو این مردم مبارز هستند و در این شرایط سخت همچنان در حال مبارزه و تلاش و این شرایط اضطراری باعث شده که انها بیشتر از قبل متحد باشند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: